29 apr. 2010

Concept

M-am gandit ca ar fi mult mai interesant sa postez pe langa ceea ce creez si poze cu alte accesorii, eu sau cliente purtandu-le, ori diferite ipostaze care pe mine ma inspira...In fond...ideea acestui blog nu a fost una in stil ,,okazii.ro" ci contine si proprile pareri,idei etc...doar ca atunci cand va place ceva puteti si cumpara.

Nu este nicidecum o sursa de venit sau de a face bani ( poate daca as vinde de 100 de ori mai mult ,atunci da :)) ar putea fi si o sursa de venit ) , in schimb este un mod de a ma exprima pe mine si de ajuta si alte fete sa se exprime si sa arate ca sunt unice purtand ceva unicat,ce nu mai poate fi regasit la altcineva.

Cred ca ne-am saturat cu totii de tot ce inseamna ,,made in China" pe banda, si uite ca in ultimii ani tot ce inseamna vintage, handmade (in care pe langa multa munca se pune si suflet ) a inceput sa ia mare amploare.Vad ca se organizeaza foarte des si targuri de acest gen,insa datorita taxelor preturile sunt ceva mai mari.

Ador arta, si sper ca intr-o zi sa pot reusi a o exprima prin bijuterii....pana atunci ,,keep going on" pentru ca imi place ceea ce fac si pentru ca atunci cand vad pe chipul unei cumparatoare ca se bucura si ca ii place cu adevarat un accesoriu si ca simte si ea ca am reusit sa transmit o emotie prin el simt o foarte mare satisfactie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu